K tomuto článku mě přiměla ne vždy odpovídající kvalita služeb v Čechách, která je stále na hony vzdálena standardu na západ od našich hranic. Od minulého roku jsem si koupil a využil desítky voucherů a tak mám celkem dost zkušeností. Zde je tedy avizovaný návod na zruinování firmy pomocí slevomatů:
1) nezabývejte se vůbec kalkulací nákladů a zisku, prostě dejte 50% a vyšší slevu
a těšte, že dostanete od slevového serveru balík peněz
2) o slevě Vašim zaměstnancům řekněte co nejméně nebo vůbec a řekněte jim, že ať se s těmi slevaři moc nepářou, neodpovídejte na emaily ani neberte telefony.
3) rozhodně těm co využili slevu nedávejte žádný důvod, aby příště znovu přišli (nedejbože jim dát další , byť menší slevu na příště), nic dalšího jim prostě nenabízejte !
4) nepřemýšlejte při koncipování vaší slevy vůbec o vaší cílové skupině zákazníků, (ideálně pokud máte luxusnější podnik vyšší cenové kategorie
nabídněte 5 piv s 90% slevou – budete mít určitě plno skvělých hostů)
5) nabízejte slevy neustále dokola po všech slevových serverech a na co nejdelší dobu, umožníte tak všem si zvyknout na vaše skvělé ceny
6) a závěrem se na konci vysmějte z plna hrdla zákazníkům, kteří přijdou s voucherem po skončení akce – s tím, že zaplatili a nepřišli Vám pomohli zalátat tu díru v rozpočtu z té poskytnuté slevy.