V pondělí 12.9. ráno se na Zapakatel.cz objevila soutěž o vstup na festival FoodParade. Ještě ten den na emaily účastníků dorazily vouchery na vstupenku. Což asi každému kdo vyhraje v soutěži udělá radost. Ovšem ve středu dorazí účastníkům tento email:
Dobrý den, vážený zapakatelníku!
Omlouváme se, ale vinou technické chyby došlo k tomu, že Vám byl odeslán voucher, který patří k akci „Vstup na Foodparade zdarma!“. V podmínkách soutěže, resp. slevy je uvedeno, že budeme výherce kontaktovat emailem po skončení dealu. Proto vyčkejte na email a na další instrukce. Výherce budeme kontaktovat emailem.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
Zapakatel.cz
Což je asi ten nejlepší způsob jak spolehlivě naštvat své zákazníky. Uděláte chybu a místo toho, aby jste ji využili ve svůj prospěch a nabídli zákazníkům nějakou protihodnotu, která by Vám pomohla získat důvěru zákazníků zpět, tak je odkazujete na nejasnou větu v podmínkách. Obzvlášť v současné situaci, kdy se mezi slevovými servery objevují různí podvodníci a nesolidní nabídky to budování důvěry zákazníků moc nepomůže. Nedovedu si moc představit, že podobné řešení by zvolila americká společnost, to by ji zákazníci roznesli na kopytech. Vadí Vám taky, když ve službách někdo udělá chybu, tak místo omluvy a malé drobnosti , tak se dočkáte akorát výmluvy?